Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Γιατί χώρισα από τον Φουστάνο

Το μοντέλο Βίκυ Μανώλη μπορεί να μιλάει σπάνια, όμως, όταν αποφασίζει να το κάνει, δεν μασάει τα λόγια της.

Η μελαχρινή καλλονή, νικήτρια του Miss Europe Face, που τη βλέπουμε κάθε πρωί στα κορίτσια της μόδας στο «Πρωινό mou» του MEGA, μιλάει πρώτη φορά για τον χωρισμό της από τον πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο.

- Πώς είσαι αυτήν την περίοδο, Βίκυ;Είμαι πάρα πολύ καλά. Είμαι χαρούμενη και μόνιμα ερωτευμένη.

- Πώς γίνεται αυτό;Ο έρωτας είναι κάτι που πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει στη ζωή μας συνέχεια, γιατί μας δίνει ώθηση να κάνουμε καινούργια πράγματα και να νιώθουμε καλά.

- Ο ιδανικός σύντροφος για σένα πώς πρέπει να είναι;Δεν υπάρχουν στάνταρ για να επιλέξεις έναν σύντροφο. Αυτό που έχει σημασία είναι τι νιώθεις όταν γνωρίζεις έναν άνθρωπο. Θέλω να με κάνει να πιστέψω πως είναι ο ιδανικός και να μπορώ να στηριχτώ πάνω του συναισθηματικά.

- Εχεις πληγωθεί ποτέ;Φυσικά και έχω πληγωθεί. Σε όλους μου τους χωρισμούς, άσχετα ποιου ήταν η απόφαση, έχω πληγωθεί και έχω στενοχωρηθεί, γιατί χάνω έναν άνθρωπο που έχω περάσει πολλά μαζί του. Αυτό είναι ανθρώπινο.

- Με τον Ανδρέα Φουστάνο ζήσατε έναν μεγάλο έρωτα και μάλιστα πολλοί έλεγαν ότι θα παντρευτείτε. Γιατί χωρίσατε;Οι σχέσεις δεν κρατάνε για πάντα, εκτός αν καταλήξουν στον γάμο, ο οποίος και πάλι δεν ξέρεις πού θα οδηγήσει. Με τον Ανδρέα δεν είχαμε συζητήσει ποτέ το θέμα γάμος, αφού δεν ήθελα ούτε εγώ ούτε εκείνος. Κάποια στιγμή η σχέση έκανε τον κύκλο της, ο έρωτας μας τελείωσε και αποφασίσαμε πολιτισμένα να χωρίσουμε. Επίσης, είναι πολύ φυσικό τόσο εκείνος όσο και εγώ να προχωρήσουμε και να συνεχίσουμε τις ζωές μας.

- Είχατε πολλά χρόνια διαφορά. Θα έκανες πάλι σχέση με έναν τόσο μεγαλύτερό σου;Οχι. Αυτή η ερώτηση μου γίνεται πολύ συχνά. Να σου πω την αλήθεια, δεν συνηθίζω να κάνω σχέσεις με πολύ μεγαλύτερούς μου. Στην περίπτωση του Ανδρέα η ηλικία ήταν κάτι που δεν σκέφτηκα, γιατί πολλές φορές μας παρασύρουν τα συναισθήματα και όχι η λογική.

- Εκείνος έχει δηλώσει ότι θέλει να βγαίνει με νεότερες και ότι πολλές φορές εκείνες κουράζονται πιο πολύ από εκείνον.Ουδέν σχόλιον. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του.

- Εχει προχωρήσει σε νέα σχέση.Χαίρομαι που είναι καλά και από τις φωτογραφίες που έχω δει είναι πολύ ταιριαστό ζευγάρι.

- Του είχες ζητήσει να κάνει κάποια αισθητική παρέμβαση πάνω σου;Για πλάκα πολλές φορές. Ευτυχώς δεν έχω ανάγκη να κάνω κάτι άμεσα. Στο μέλλον πάντως, αν τον χρειαστώ, θα τον προτιμήσω.


Μοντέλο με μέλλον στη... μηχανολογία
- Τα επαγγελματικά σου πώς πηγαίνουν;Είμαι σε μια δημιουργική φάση, δουλεύω στο team των μοντέλων του «Πρωινού mou», ενώ παράλληλα κάνω επιλεκτικά φωτογραφήσεις και συμμετέχω σε επιδείξεις μόδας. Επίσης, ευελπιστώ κάποια στιγμή να τελειώσω τις σπουδές μου στο ΤΕΙ Πειραιά, στη σχολή Μηχανολόγων - Μηχανικών.

- Είναι κάτι με το οποίο θα ήθελες να ασχοληθείς στο μέλλον;Φυσικά, γιατί όχι! Αλλωστε, το modelling, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχει ημερομηνία λήξης και μάλιστα πολύ νωρίς. Θέλω να έχω φροντίσει τι θα κάνω μετά. Δεν μου αρέσει να κάθομαι με τα χέρια σταυρωμένα και να περιμένω.

- Με την οικονομική κρίση πώς βλέπεις τα πράγματα;Εχει επηρεάσει τα πάντα και φυσικά τον χώρο της μόδας. Οι δουλειές είναι πολύ λιγότερες και τα χρήματα επίσης. Ευτυχώς και δόξα τω Θεώ με βοηθάει η οικογένειά μου, είναι πολύ σημαντικό αυτό.

- Ποιος είναι ο επόμενος στόχος σου;Θα ήθελα πολύ να παραμείνω στην τηλεόραση επειδή είναι κάτι που μου αρέσει και ασχολούμαι από μικρή. Να φανταστείς ότι η πρώτη μου εμφάνιση στην τηλεόραση ήταν σε ηλικία πέντε ετών, στον «Πρωινό καφέ» με τη Ρούλα Κορομηλά. Μας είχαν καλέσει με τη σχολή χορού όπου πήγαινα τότε και έκανα κλασικό μπαλέτο. Θα με ενδιέφερε κάποια στιγμή να έχω και πιο ενεργό ρόλο στην τηλεόραση.


ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ / ΕΣΠΡΕΣΣΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...